KVT-Fastening România
joined to last

FAQ

01. Care sunt orele de program ale KVT-Fastening GmbH Asten?

Orele de program la Asten sunte 7:00 – 12:00 şi 12:30 – 17:00

 

02. Există vreo perioadă de vacanţă a companiei la KVT-Fastening GmbH?

Da, avem o perioadă de vacanţă a companiei între Crăciun şi Anul Nou

 

03. Ce taxe de expediere şi de manipulare sunt percepute de KVT-Fastening GmbH şi cât de mari sunt acestea?

Expedierea se face în principiu de la depozitul din Asten. Costurile de transport se vor aplica sub forma unei taxe fixe la nivelurile valabile în prezent pentru KVT-Fastening GmbH. Există o taxă de manipulare de 4 € pentru ambalare şi eliminare, care va fi percepută pentru fiecare livrare. Condiţiile speciale trebuie să fie convenite în scris.

 

04. Cum sunt livrate comenzile facturate?

Până la o greutate totală de 100 kg - 150 kg şi în funcţie de numărul de pachete pe care le primiţi, comanda dumneavoastră va fi trimisă cu serviciul de curierat GLS.

 

05. Cât timp durează până când primesc un articol comandat?

În general, comanda dumneavoastră va fi expediată în 24 de ore (dacă articolele sunt în stoc). Pentru livrări în ţările CEE, timpul de livrare (depinde de distanţă) este 1-3 zile din momentul primirii comenzii.

 

06. Există un volum minim pentru o comandă?

Pentru cantităţi sub o valoare minimă netă de 100 EUR, percepem o taxă de manipulare de 15 EUR. Aceasta nu se aplică pentru magazinul electronic.

 

07. Aveţi reprezentanţi de vânzări? Cine este disponibil sau responsabil pentru mine?

Da, KVT-Fastening GmbH are reprezentanţi de vânzări. Vă rugăm să sunaţi la sediul central pentru informaţii suplimentare:

  • Austria +43 732 257700
  • Slovacia +42 1911102510
  • Slovenia +38 12808019
  • Republica Cehă +42 547125200201
  • Ungaria +36 17690925
  • Polonia +48 587621780
  • România +40 371381155
 

08. Ce înseamnă SOLUTIONEERING?

Solutioneering descrie calitatea şi procesul serviciilor clienţilor noştri. Clienţi primesc consultanţă şi cunoştinţe specifice din partea angajaţilor noştri interni şi externi specializaţi în vânzări. Sunt generate soluţii eficiente şi sigure, chiar şi pentru probleme complicate.

 

09. Ce pot face dacă nu am primit răspunsuri la întrebările mele în FAQ precedente?

În acest caz, consultaţi personalul nostru de vânzări telefonic sau în teren pentru a vă ajuta în selectarea soluţiei optime. Acest link vă va conduce direct la detaliile de contact.

 
 
 
Youtube Xing Linkedin Facebook Twitter Google+ RSS